شرکت مشهد برق دارای مجوز از سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده و دارای تاییدیه مکان و مجوز کار از دفتر ثبت اسناد و املاک کشور میباشد.
برای اطمینان از عملکرد این شرکت بر روی عکس زیر کلیک نمایید:

نماد اعتماد الکترونیکی نشانهای است که از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران، به عنوان تاییدیه به فروشگاههای اینترنتی و شرکت ها داده میشود.
نشانهای نمادین است که منحصراً توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران صادر شده و به کسب و کارهای مجازی (کسب و کار اینترنتی) مجاز با هدف ساماندهی، احراز هویت و صلاحیت آنها اعطا میگردد؛ این نماد پس از بررسی وبگاه (وبسایت) و احراز هویت و صلاحیت مالک (حقیقی یا حقوقی) آن برای مدت یک سال صادر میگردد. و مجددا قابل تمدید میباشد.
نماد دائم یک ستاره: : اعطای نماد دائم، مستلزم احراز مجموعهای از معیارهاست.
قوانین و آئیننامهها: آگاهی از حقوق مصرفکننده حق تمامی شهروندان است. با مطالعه و آگاهی از قوانین، در خریدها میتوانیم موارد قانونی را از فروشندگان مطالبه نماییم.
هدف از اعطای نماد اعتمادالکترونیکی: هدف از تدوین این سند تشریح جزییات کلیه فرایندهای مربوط به ارزیابی کسب و کارهای اینترنتی، شاخصهای ارزیابی و اعطای نماد اعتماد الکترونیک بر اساس شاخصهای مذکور، به علاوه نحوه نظارت بر عملکرد و فعالیتهای کسب و کارهای اینترنتی و رسیدگی به تخلفات آنها و نیز شکایات مصرفکنندگان میباشد..
نکات دریافت نماد اعتماد الکترونیکی:
امکان کلیک بر روی نماد اعتماد الکترونیک وجود داشته باشد.
با عرض تاسف بعضی از طراحی سایتها صرفاً از علامت نماد اعتماد الکترونیک بهره میبرند و این نماد حالتی تزیینی و فریبکارانه برای آنها دارد (که بنا به ضوابط در صورتی که این نحوه گذاشتن نماد در سایتی دیده شود مورد پیگرد قانونی خواهد بود) دقت کنید که این وقتی بر روی این نماد قرار میگیرید قابلیت کلیک شدن را داشته باشد و بعد از کلیک بر روی آن بایست بتوانید داخل سایت مرکز توسعه تجارت الکترونیک بشوید که با آدرس اینترنتی http: //www. enamad. ir شناخته میشود و میتوانید در این سایت سایتهای با مجوز رسمی این مرکز را ببینید.
همواره پیش از پرداخت نشانی اینترنتی بالای صفحه سایت را بررسی نمایید. این آدرس اینترنتی بایست به بانک مربوطه تعلق داشته باشد و به صورت دقیق همان نشانی اینترنتی بانک در آنجا نوشته شده باشد.
در صفحه پرداخت که برایتان گشوده میشود قبل از هرکاری و پیش از داخل شدن دادهها کد کپچا را رفرش و لود دوباره نمایید. (کدی که به منظور معلوم شدن هویت شما بوده و از ورود رباتها جلوگیری میکند و بایست مطابق با آنچه در کادر آمده نوشته شود) غالباً در صفحههای تقلبی این کدها قابلیت رفرش را ندارند.
منظور از کد کپچا همان کدی است که مطابق عکس زیر از شما میخواهد که عبارت تصویر را وارد نمایید:

تعهدات دارنده نماد اعتماد الکترونیکی:
دارنده نماد اعتماد الکترونیکی موظف است:
تمامی تعهدهای مندرج در این دستورالعمل و پیوستهای آن و همچنین مفاد متن تعهدنامهای که هنگام صدور نماد اعتماد به صورت رسمی از ایشان اخذ شده است را در تمام مدت فعالیت و اعتبار نماد اعتماد الکترونیکی به طور کامل و دقیق رعایت نمایند.
هرگونه تغییر در کسب و کار در خصوص شاخصهای اعطای نماد اعتماد را در اسرع وقت به مرکز اعلام نمایند.
تجهیزهای استاندارد مورد تأیید مرکز را به کار گیرد.
به مکاتبات –اعم از الکترونیکی و فیزیکی-و اخطارهای صادره از سوی مرکز و دستگاههای نظارتی، حداکثر طی دو روز کاری پاسخ دهد.
اطلاعها، گزارشها و کلیه مستندهای درخواستی مرکز و دستگاههای نظارتی را در مدت زمان ابلاغ شده ارائه نماید.
در زمان تعلیق نماد اعتماد از قبول تعهدات جدید خودداری نمودهو مطابق دستورالعملهای ابلاغی و با هماهنگی مرکز، صرفاً به ارائه تعهدات قبلی عمل نماید. در غیر اینصورت، نماد اعتماد وی ابطال خواهد شد.
احکام صادره از سوی کمیته نظارتی را به صورت کامل و دقیق اجرا نماید.
کلیه شرایط لازم جهت ورود بازرسان به کلیه اماکن و محلهای فعالیت و دسترسی به تجهیزهای مرتبط با موضوع فعالیت را بنا به تشخیص مرکز، جهت انجام وظایف نظارتی برای مرکز فراهم آورد.
شخص حقوقی دارنده نماد اعتماد موظف است قبل ازهر گونه تغییر در اساسنامه، امور مربوطه به مدیریت، نام و نشان، موضوع و محل فعالیت خود را به اطلاع مرکز رسانیده و تائیدیه لازم را دریافت نماید، در غیر اینصورت نماد اعتماد شرکت توسط مرکز به مدت دو ماه تعلیق، و در صورت استمرار، نماد اعتماد ابطال خواهد شد.
چنانچه در اشخاص حقوقی، دارنده نماد اعتماد یا مدیرعامل محجور شود یا فوت نماید، هیئت مدیره موظف است مراتب را تا ۱۵ روز به صورت کتبی به مرکز اعلام، و تا یک ماه نسبت به جایگزینی مدیر عامل واجد شرایط اقدام نماید. در غیر اینصورت نماد اعتماد به مدت دو ماه تعلیق میشود و اگر در مدت یاد شده شرایط مورد نظر را فراهم ننماید، نماد اعتماد شرکت ابطال خواهد شد.
چنانچه شخص حقیقی دارنده نماد اعتماد قصد واگذاری کسب و کار به غیر را داشته باشد، موظف است مراتب را تا ۴۸ ساعت به صورت کتبی به مرکز اعلام نماید و تا یک ماه نسبت به معرفی مالک جدید کسب و کار اقدام و موافقت مرکز را اخذ نماید. در این مدت نماد اعتماد تعلیق میشود و درغیراینصورت، نماد اعتماد الکترونیکی ابطال خواهد شد.[۷]