menuordersearch
jujekeshi.ir

بهترین دستگاه جوجه کشی بوقلمون در ایران ,

(2)
(0)
روش خرید

خرید دستگاه جوجه کشی مشهد برق

برای خرید کالا می توانید به سه روش عمل نمایید:

1 - روش حضوری
2 - روش خرید و پرداخت در محل
3- روش خرید آنلاین توسط کلیه کارتهای عضو شتاب

روش اول: (خرید حضوری)
برای خرید حضوری میتوانید به آدرس  فروشگاه واقع در (مشهد - میدان شهید فهمیده - شهرک صنعتی خین عرب - شهید طرحچی 1 (چراغچی 49) - فروشگاه مشهد برق  مراجعه نمایید و اقدام به خرید کالا نمایید.

توجه: برای خرید حضوری دستگاه جوجه کشی، همه روزه از ساعت 9 صبح الی 5:30 عصر، به آدرس فروشگاه مراجعه نمایید.
(به جز روز های تعطیل رسمی.... همچنین پنج شنبه ها تا ساعت 4 عصر...)

 

 

روش دوم: (خرید و پرداخت وجه در محل)
توجه: این روش فقط مخصوص خرید دستگاه جوجه کشی میباشد و برای خرید سایر وسایل بایستی قبل از ارسال کالا، مبلغ آن تسویه شود.
در صورتی که قصد خرید دستگاه جوجه کشی دارید و تمایل دارید مبلغ کالا را در زمان تحویل کالا در باربری تسویه نمایید، میتوانید یک مبلغ به عنوان بیعانه پرداخت نمایید و مابقی مبلغ را در زمان تحویل کالا پرداخت نمایید.
لازم به ذکر است که این مبلغ بیعانه فقط جهت جلوگیری از سفارشات کاذب میباشد.به عنوان مثال مشتری یک دستگاه سفارش میدهد و در زمان خرید بیعانه پرداخت نمیکند، بعد از اینکه کالای درخواستی مشتری ارسال میشود، مشتری به هر دلیلی (مثلا نداشتن پول و یا انصراف از خرید ویا غیره) سفارش خود را تحویل نمیگیرد، بنا براین کارگاه متحمل یک هزینه رفت و برگشت خواهد شد.
بنابر این برای جلوگیری از این سری اقدامات، مشتری در زمان خرید یک مبلغ به عنوان بیعانه پرداخت میکند و مابقی مبلغ را در زمان تحویل کالا تسویه خواهد نمود.
مبلغ این بیعانه بستگی به ظرفیت دستگاه و حجم و قیمت دستگاه و هزینه باربری  و مسافت تا مقصد دارد، به عنوان مثال برای یک دستگاه به مبلغ  دو میلیون تومان و برای مقصد شیراز مبلغ پانصد هزار تومان بیعانه پرداخت خواهد شد.
روش خرید به این صورت میباشد که بعد از تماس تلفنی با فروشگاه (تلفن های قید شده) و هماهنگی های انجام شده، مبلغی را به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. به عنوان مثال پانصد هزار تومان (با توجه یه ظرفیت دستگاه، و هماهنگی با فروشگاه). سپس کالای شما آماده و بسته بندی خواهد شد، قبل از ارسال،  پرسنل فروشگاه با شما هماهنگی لازم را انجام خواهند داد. سپس کالای درخواستی شما ارسال خواهد شد و بعد از رسیدن کالا به مقصد،  باربری با شما تماس خواهد گرفت. بعد از مراجعه مشتری به باربری و مشاهده کالا، بایستی مشتری مبلغ باقیمانده کالا را پرداخت نماید. سپس باربری با فروشگاه تماس خواهد گرفت و تائیدیه پرداخت را از مسئول  کارگاه خواهد گرفت و بعد از این فرآیند کالا تحویل مشتری خواهد شد.

روش سوم: (خرید آنلاین)

مرحله اول :

اضافه کردن محصول به سبد خرید
جهت خرید محصول مورد نظر ابتدا روی دکمه توضیحات بیشتر  کلیک نمایید و وارد صفحه محصول مورد نظر شوید. پس از مطالعه کامل اطلاعات محصول و انتخاب مدل آن محصول، بر روی گزینه اضافه به سبد 
روش خرید آنلاین  کلیک کنید . با اینکار محصول مورد نظر به سبد خرید مجازی فروشگاه اضافه خواهد شد و میتوانید در قسمت بالای صفحه و منوی سبد خرید ، محصول اضافه شده به سبد خرید را مشاهده فرمایید . لطفا به تعداد کالاهای اضافه شده به سبد خرید دقت کنید . چنانچه قصد خرید چند محصول دارید میتوانید بر روی گزینه صفحه نخست کلیک نمایید و این کار را چند بار دیگر تکرار کنید و محصولات مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید . محصولات اضافه شده به سبد خرید در منوی بالای سایت نمایش داده میشوند .

مرحله دوم :
مشاهده سبد خرید و ثبت مشخصات برای ارسال

پس از اضافه کردن محصولات مورد نظر ، بر روی دکمه سبد خرید (در بالای صفحه) کلیک کنید تا در صفحه بعد سبد خرید و فرم سفارش را مشاهده بفرمایید.
در صفحه مربوط به سبد خرید ، ابتدا نام و سپس سایر موارد درخواست شده نظیر نام خانوادگی ، آدرس ، تلفن همراه ، استان/شهر و کد پستی ، را وارد نمایید.سپس کد امنیتی خواسته شده را وارد نمایید و سپس بر روی گزینه ثبت مشخصات کلیک نمایید. در صفحه بعدی نوع ارسال را انتخاب نمایید و در نهایت بر روی دکمه " پرداخت آنلاین بانک ملت"  کلیک نمایید.
سپس صفحه امن درگاه بانک ملت باز خواهد شد.
حال با داشتن شماره عابر بانک و رمز دوم اینترنتی خود و کد CVV2 و تاریخ انقضای کارت عابربانک خود، میتوانید خرید خود را تکمیل نمایید.

 

نکته مهم در مورد اعتبار فروشگاه مشهد برق و نحوه اعتماد مشتری جهت خرید اینترنتی از فروشگاه مشهد برق

 

از آنجا که داشتن درگاه بانکی برای هر سایتی امکانپذیر نیست و بانک ها ملزم به دریافت تاییدیه از سامانه ایی نماد که زیر مجموعه وزارت صنایع و معادن است می باشند، نماد اعتماد از این سامانه با ارائه مدارک و مجوز های لازم دریافت شده و با بانک ملت قرارداد همکاری بسته شد.

نماد اعتماد این سایت را در پایین صفحه مشاهده کنید و با کلیک روی آن به مشخصات صاحب سایت دسترسی یابید.

 

بحث اعتماد به سایت و تضمین دریافت محصول خریداری شده:


با توجه موضوع "نماد اعتماد الکترونیک" که در بالا به آن اشاره شد، در صورت خرید از این سایت شما می دانید که از چه سایتی خرید کرده اید و مشخصات صاحب سایت را در اختیار دارد. مبلغ واریزی شما کاملا مشخص است که از کدام بانک و شماره حساب به کدام بانک و شماره حساب چه شخصی واریز شده است و همه این ها قابل پیگیری است.در صورت عدم دریافت محصول خریداری شده و یا معیوب بودن و یا عدم تطبیق با چیزی که خریداری نمودید، می توانید یا سایت تماس بگیرید تا مشکل شما رفع گردد.

در هنگام خرید اینترنتی از این سایت و یا هر سایت دیگری که دارای نماد اعتماد الکترونیکی میباشد، با رعایت نکات ایمنی، مطمئنا هیچ مشکلی برای شما به وجود نخواهد آمد.

در پایان ثبت سفارش، کد رهگیری پرداخت بانکی شما که معمولا یک عدد می باشد در اختیار شما قرار میگیرد که این عدد در سیستم بانکی کشور قابل رد گیری می باشد و تمام مراحل انتقال مبلغ از ابتدا تا انتها قابل مستند سازی می باشد.این عدد به همراه کد ثبت سفارش و بقیه اطلاعات شما در پروفایلتان باقی می ماند و در هر زمان و هر مکانی می توانید با مراجعه به سایت به آن دسترسی داشته باشد.

برای اطمینان بیشتر می توانید این اعداد را روی کاغذ یادداشت کنید و یا روی کامپیوتر یا موبایل خود ذخیره نمایید.

 

فروشگاه مشهد برق دارای نماد اعتماد الکترونیک از سازمان صنعت، معدن و تجارت میباشد.

برای اطمینان از عملکرد مشهد برق بر روی عکس زیر کلیک نمایید:

مجوز شرکت مشهد برق جوجه کشی

همچنین فروشگاه مشهد برق دارای تائیدیه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میباشد:

مجوز شرکت جوجه کشی مشهد برق

نماد اعتماد الکترونیکی نشانه‌ای است که از طرف  وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران، به عنوان تاییدیه به فروشگاه‌های اینترنتی و شرکت ها داده می‌شود.

نشانه‌ای نمادین است که منحصراً توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران صادر شده و به کسب و کارهای مجازی (کسب و کار اینترنتی) مجاز با هدف ساماندهی، احراز هویت و صلاحیت آنها اعطا می‌گردد؛ این نماد پس از بررسی وبگاه (وب‌سایت) و احراز هویت و صلاحیت مالک (حقیقی یا حقوقی) آن برای مدت یک سال صادر می‌گردد. و مجددا قابل تمدید میباشد.

نماد دائم یک ستاره: : اعطای نماد دائم، مستلزم احراز مجموعه‌ای از معیارهاست.

قوانین و آئین‌نامه‌ها: آگاهی از حقوق مصرف‌کننده حق تمامی شهروندان است. با مطالعه و آگاهی از قوانین، در خریدها می‌توانیم موارد قانونی را از فروشندگان مطالبه نماییم.

هدف از اعطای نماد اعتمادالکترونیکی: هدف از تدوین این سند تشریح جزییات کلیه فرایندهای مربوط به ارزیابی کسب و کارهای اینترنتی، شاخص‌های ارزیابی و اعطای نماد اعتماد الکترونیک بر اساس شاخص‌های مذکور، به علاوه نحوه نظارت بر عملکرد و فعالیت‌های کسب و کارهای اینترنتی و رسیدگی به تخلفات آنها و نیز شکایات مصرف‌کنندگان می‌باشد..

نکات مهم در مورد اعتبار و صحت نماد اعتماد الکترونیکی: 
امکان کلیک بر روی نماد اعتماد الکترونیک وجود داشته باشد.
با عرض تاسف بعضی از طراحی سایت‌ها صرفاً از علامت نماد اعتماد الکترونیک بهره می‌برند و این نماد حالتی تزیینی و فریبکارانه برای آن‌ها دارد (که بنا به ضوابط در صورتی که این نحوه گذاشتن نماد در سایتی دیده شود مورد پیگرد قانونی خواهد بود) دقت کنید که این وقتی بر روی این نماد قرار می‌گیرید قابلیت کلیک شدن را داشته باشد و بعد از کلیک بر روی آن بایست بتوانید داخل سایت مرکز توسعه تجارت الکترونیک بشوید که با آدرس اینترنتی http: //www. enamad. ir شناخته می‌شود و می‌توانید در این سایت سایت‌های با مجوز رسمی این مرکز را ببینید.
همواره پیش از پرداخت نشانی اینترنتی بالای صفحه سایت را بررسی نمایید. این آدرس اینترنتی بایست به بانک مربوطه تعلق داشته باشد و به صورت دقیق همان نشانی اینترنتی بانک در آنجا نوشته شده باشد.
در صفحه پرداخت که برایتان گشوده می‌شود قبل از هرکاری و پیش از داخل شدن داده‌ها کد کپچا را رفرش و لود دوباره نمایید. (کدی که به منظور معلوم شدن هویت شما بوده و از ورود ربات‌ها جلوگیری می‌کند و بایست مطابق با آنچه در کادر آمده نوشته شود) غالباً در صفحه‌های تقلبی این کدها قابلیت رفرش را ندارند.
منظور از کد کپچا همان کدی است که مطابق عکس زیر از شما میخواهد که عبارت تصویر را وارد نمایید:

کد کپچا
 

تعهدات دارنده نماد اعتماد الکترونیکی:
دارنده نماد اعتماد الکترونیکی موظف است:
تمامی تعهدهای مندرج در این دستورالعمل و پیوست‌های آن و همچنین مفاد متن تعهدنامه‌ای که هنگام صدور نماد اعتماد به صورت رسمی از ایشان اخذ شده است را در تمام مدت فعالیت و اعتبار نماد اعتماد الکترونیکی به طور کامل و دقیق رعایت نمایند.
هرگونه تغییر در کسب و کار در خصوص شاخص‌های اعطای نماد اعتماد را در اسرع وقت به مرکز اعلام نمایند.
تجهیزهای استاندارد مورد تأیید مرکز را به کار گیرد.
به مکاتبات –اعم از الکترونیکی و فیزیکی-و اخطارهای صادره از سوی مرکز و دستگاه‌های نظارتی، حداکثر طی دو روز کاری پاسخ دهد.
اطلاع‌ها، گزارش‌ها و کلیه مستندهای درخواستی مرکز و دستگاه‌های نظارتی را در مدت زمان ابلاغ شده ارائه نماید.
در زمان تعلیق نماد اعتماد از قبول تعهدات جدید خودداری نمودهو مطابق دستورالعملهای ابلاغی و با هماهنگی مرکز، صرفاً به ارائه تعهدات قبلی عمل نماید. در غیر اینصورت، نماد اعتماد وی ابطال خواهد شد.
احکام صادره از سوی کمیته نظارتی را به صورت کامل و دقیق اجرا نماید.
کلیه شرایط لازم جهت ورود بازرسان به کلیه اماکن و محل‌ های فعالیت و دسترسی به تجهیزهای مرتبط با موضوع فعالیت را بنا به تشخیص مرکز، جهت انجام وظایف نظارتی برای مرکز فراهم آورد.
شخص حقوقی دارنده نماد اعتماد موظف است قبل ازهر گونه تغییر در اساسنامه، امور مربوطه به مدیریت، نام و نشان، موضوع و محل فعالیت خود را به اطلاع مرکز رسانیده و تائیدیه لازم را دریافت نماید، در غیر اینصورت نماد اعتماد شرکت توسط مرکز به مدت دو ماه تعلیق، و در صورت استمرار، نماد اعتماد ابطال خواهد شد.
چنانچه در اشخاص حقوقی، دارنده نماد اعتماد یا مدیرعامل محجور شود یا فوت نماید، هیئت مدیره موظف است مراتب را تا ۱۵ روز به صورت کتبی به مرکز اعلام، و تا یک ماه نسبت به جایگزینی مدیر عامل واجد شرایط اقدام نماید. در غیر اینصورت نماد اعتماد به مدت دو ماه تعلیق می‌شود و اگر در مدت یاد شده شرایط مورد نظر را فراهم ننماید، نماد اعتماد شرکت ابطال خواهد شد.
چنانچه شخص حقیقی دارنده نماد اعتماد قصد واگذاری کسب و کار به غیر را داشته باشد، موظف است مراتب را تا ۴۸ ساعت به صورت کتبی به مرکز اعلام نماید و تا یک ماه نسبت به معرفی مالک جدید کسب و کار اقدام و موافقت مرکز را اخذ نماید. در این مدت نماد اعتماد تعلیق می‌شود و درغیراینصورت، نماد اعتماد الکترونیکی ابطال خواهد شد.